۱۳۸۹ آبان ۱۹, چهارشنبه

دانلود فیلم سینمایی به من نگو دزد با لینک مستقیم از سرور سایت


دانلود فیلم سینمایی به من نگو دزد با لینک مستقیم از سرور سایت ]
|| با کیفیت بسیار عالی برای اولین بار در ایران ||
دانلود فیلم به من نگو دزد با لینک مستقیم
ژانر : طنز , اجتماعی
مخاطب : بزگسالان
بازیگران : شهرام قائدی , بنوش بختیاری , امیر نوری , کیانوش گرامی , رابعه اسکویی , رامین ناصر نصیر
کارگردان : عباس موریدایان
محصول : ۱۳۸۹ – ایران
پخش : تصویر دنیای هنر
خلاصه فیلم :
جوانی پس از سرقتهای متعدد به زندان می افتد. او با دروغهایی که می گوید از زندان آزاد می شود و بعد از آزادی به دزدیهای خود ادامه می دهد تا …با قرار دادنه این لینک دربرنامه مدیریت دانلد میتوانید دانلود کنی
 دانلود سی دی ۱ با لینک مستقیم         http://0.onlinefa3.com/New/s1/Be_Man_Nagoo_Dozd_01_HQ.avi
 دانلود سی دی ۲ با لینک مستقیم        http://0.onlinefa3.com/New/s1/Be_Man_Nagoo_Dozd_02_HQ.avi
دانلود فیلم به من نگو دزد با لینک مستقیم
فیلم های روز ایران فیلم به من نگو دزد کیانوش گرامی امیر نوری بنوش بختیاری دانلود فیلم های ایرانی دانلود فیلم به من نگو دزد با لینک مستقیم رامین ناصر نصیر رابعه اسکویی شهرام قائدی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر