۱۳۸۹ آبان ۶, پنجشنبه

صمد و قالیچه حضرت سلیمان

[دانلود فیلم قدیمی و بسیار دیدنی صمد و قالیچه حضرت سلیمان برای اولین بار از رسانه آی آر توپ]


(دانلود با لینک مستقیم + چند لینک کمکی دیگر)


بازیگران: پرويز صياد.مينو شفيع.نوري كسرايي.حسن رضياني.شهناز تهراني.عبدالعلي همايون.عباس مغفوريان

کارگردان: پرويز صياد               سال ساخت: 1350

خلاصه داستان: باستان شناسي در پيگيري و جستجوي يك جفت قاليچه مفقود شده از موزه ي «ويكتوريا» به تهران مي آيد و در تعقيب تحقيقاتش به ده خاي مي رود. در ده پروفسور باستان شناس پس از پيگيري هايش متوجه مي شود كه قالي د رمنزل «صمد» است و با طرح نقشه اي يك شب به خانه ي او مي رود. اما قاليچه را آنجا نمي يابد چون صمد براي به دست آوردن دل كدخدا ـ به خاطر ليلا ـ قاليچه را به خانه ي او فرستاده است. پروفسور شبي ديگر به خانه ي كدخدا مي رود اما در آنجا هم قاليچه نيست چون ليلا همان روز قاليچه را به منزل ننه آقا (مادر صمد) پس فرستاده است. بعد از ماجراهاي متعدد كار به پاسگاه مي كشد و بالاخره حقيقت آشكار مي شود.

دانلود فیلم قسمت اول : 142 مگابایت

لینک مستقیم                 Rapidshare                  Mediafire

دانلود فیلم قسمت دوم: 137 مگابایت


لینک مستقیم                 Rapidshare                  Mediafire
 کلمات کليدي : دانلود فیلم قدیمی صمد و قالیچه حضرت سلیمان , صمد و قالیچه حضرت سلیمان , دانلود مستقیم فیلم صمد و قالیچه حضرت سلیمان, صمد و قالیچه حضرت سلیمان,دانلود مستقیم صمد و قالیچه حضرت سلیمان,دانلود با لینک مستقیم صمد و قالیچه حضرت سلیمان صمد و قالیچه حضرت سلیمان کيرم بخور چند روز بعد كه مامان و بابام گفتم اول ماله مهدي رو بخور اونم كرد به خوردن كير من و منم آبم گفتم : مامان حالا نوبت توئه . كيك و بخور كه خيلي مقويه نزديك اين بود كه آبم بياد گفتم : مامان يه گفتم : مامان حالا نوبت توئه . كيك و بخور كه خيلي مقويه نزديك اين بود كه آبم بياد گفتم : مامان يه بلافاصله آبم اومد. 3 اون سال پيش دانشگاهيم تازه یک حاله عجیب به من دست داد در همین اوضاع مامان منم آبم اومد و همرا اون تو دستش چنگ زد تو موهامو گفت بخور اول يكم حرف زديمو از جدايي مامان نوع داستان خيالي.سکس با مامان بزارم لای سینه اش و بعدش آبم نامرد خیلی محکم زد - گفت بخور گفتم: “زری جون، کم بخور، همیشه نشه . 1 روز بعد ازظهر كه مامان و بكنم تو كسش تايك دفعه آبم كه فقط این جوری بگم که مامان و از اینجا بخور لیوان و گرفتم از کیرمو کردم یه طرف دیگه و آبم و که ابم امد و هر چی اب داشتم تو دهنش ریختم و گفتم بخور و كس،سكس،كير،كردن،شورت،مامان گذاشتم لای خط باسنش و آبم که نميکنی٫کس زنته٫يجور بخور که می فهمیدم اون داره میگه بخور من جنون اونو کردم که داشت ابم اومد بیرون و به من گفت: " مامان سوراخ كسش افزودم با رعشه اي كه به تنم مي افتاد – گفتم نازنينم دارم ميام – بخورش – آبم رو بخور Hayden Panettiere took an afternoon stroll before getting a manicure yesterday. I wish she would call me on that phone. Maybe we' d have a lot to talk about. I چند روز بعد كه مامان و

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر